Dijous 30 vam tenir l’honor d’escoltar, en el marc d’actes dels 50 anys. Amb aquesta xerrada s’ha donat a conèixer la trajectòria de la lletra Guillem. Es tracta d’una tipografia que s’utilitza des dels inicis a l’escola per l’aprenentatge de la lectoescriptura i que ens va convertir en un centre pioner a la ciutat en l’ensenyament amb la lletra de pal.

En la xerrada hi van participar: les mestres Adelina Palacín i Montse Canudas, creadores de la lletra Guillem i autores dels contes d’en Pau i la Laia; en Josep Tió, editor; la Pilarín Bayés, il·lustradora; en Xevi López, cap d’estudis; la Vicky Gasch, coordinadora d’educació infantil i coordinadora de la comissió dels 50 anys; i la Diana Piferrer, presidenta de l’AFA, mare i exalumna de l’escola.

Volem donar les gràcies a tots els ponents pel temps dedicat i per compartir les vostres experiències i coneixements. L’acte va ser un èxit. Vam pogut donar a conèixer una part de l’essència del Guillem: un tret d’identitat i de la nostra història.

A continuació podeu veure la xerrada íntegra.

També podeu consultar el banc d’imatges i el nostre canal d’Instagram @50anysescolaguillem