L’escola, des de fa un parell de cursos, participa en el programa LEXCIT.

Lecxit és un programa de la Fundació Bofill que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. L’objectiu del projecte és potenciar el gust per la lectura i fomentar-ne l’hàbit per garantir l’èxit educatiu i social de l’alumnat. El repte és garantir que l’alumnat finalitzi l’etapa de primària amb un nivell de competència lectora que els asseguri el seu desenvolupament educatiu i social.

Per dur a terme aquest projecte es compta amb una xarxa de 238 centres educatius, biblioteques i entitats socials on més de 1.636 voluntaris acompanyen individualment a un infant per a esdevenir un/a lector/a orgullós/a, segur/a, entusiasmat/da amb l’aprenentatge i preparat/da per a l’èxit educatiu. Si vols formar part de la xarxa de voluntariat, només cal que t’inscriguis en el següent enllaç.