Ahir al vespre vam celebrar “La Castanyada de por!”, a l’escola.

L’organització de la festa va ser a càrrec de la Comissió de festes que any rere any posa el llistó més alt. Aquest any ens han regalat l’Hotel de por, que ha fet vibrar als petits i l’Hospital terrorífic, que ha fet xisclar als més grans. Ah!, i un taller de màscares on tothom ha gaudit molt.

Us passem un enllaç amb fotografies de la festa per tothom qui les vulgui veure i us convidem a compartir les vostres en la mateixa carpeta.

Imatges de la castanyada de por

Moltes gràcies a la Comissió de Festes per l’organització, la capacitat de treball i les ganes infinites de fer que les famílies ens ho passem així de bé, a les famílies de 6è per acompanyar-nos i fer-nos el vespre més dolç, a totes les famílies que en aquesta ocasió s’han sumat a l’organització i que ens heu fet passar un vespre inoblidable i un agraïment especial a tothom qui avui ha vingut a l’escola a netejar i recollir!

Us esperem a la següent! Tot@s som Guillem!🌈