Benvolgudes famílies,

Durant aquest període de 15 dies de confinament a casa, us recomanem la realització de les tasques següents:

CATALÀ

Diari: Cada dia escriure un fet significatiu al diari personal. Són moltes hores a casa per explicar com ens sentim.
Poesia: Escriure poemes de diferent tipologia (haikus, visuals, altres…) per tal de preparar millor els Jocs Florals per la diada de Sant Jordi.
Còmic: Acabar-lo, resseguit amb punta fina o bolígraf negre, ben pintat i amb tots els elements. (Títol, bafarades, narrador…)
Competències bàsiques: Fer les dues comprensions lectores (respondre al full de respostes, no al dossier) i l’expressió escrita. (escriure al full individual i posar el nom)
Lectura: Llegir tants llibres, contes, còmics… com us sigui possible!

ANGLÈS

Activity book: Pàgina 55, exercici 4 i 5. Pàgina 56, exercicis 7 i 8.
Gramàtica: Acabar les fitxes els que no les hagin acabat.

EDUCACIÓ FÍSICA

Buscar informació sobre els jocs olímpics, paralímpics i special olímpics (història, símbols, modalitats esportives, mascotes, … ). Qui vulgui, pot fer una presentació (powerpoint).

MATES

Fer la prova de Competències Bàsiques. (Marcar les X al full de respostes, no al dossier. Les preguntes d’argumentar respondre darrera del full de respostes).

MEDI

Fer la prova de Competències Bàsiques. (Marcar les X al full de respostes, no al dossier. Les preguntes d’argumentar respondre darrera del full de respostes).

CASTELLÀ

Fitxa i llegir algun llibre.
PLÀSTICA
Fer imatges fake, com les que vam fer per l’ACVIC.
Veure aquests vídeos i intentar fer un FANZINE sobre un tema que t’agradi (Història de la teva vida, una història inventada; un còmic; etc…)
Veuràs que molts dels vídeos expliquen el mateix però de diferents maneres.

A GAUDIR!!!

NOTA: Cap d’aquestes activitats que s’han proposat seran avaluables quan els/les alumnes tornin a l’escola, sinó que més aviat són un complement per seguir aprenent i millorant des de casa durant aquestes setmanes.

Les tutores i el tutor de 6è