Des del curs 2008-2009 el Departament d’Educació promou la realització de la prova d’avaluació de competències bàsiques, que es passa simultàniament a tots els alumnes que cursen sisè curs d’educació primària. Com ja sabeu, les proves d’enguany estaven previstes pels propers dies 20, 21 i 22 d’abril de 2020.

Davant l’actual context generat per l’epidèmia de coronavirus SARS-CoV-2 i un cop valorats els efectes que el confinament a l’alumnat pugui tenir sobre la realització de les proves i la priorització de tasques per tancar el curs escolar quan es pugui retornar a l’activitat diària en condicions de normalitat, el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, ha pres la decisió de suspendre la prova de sisè d’educació primària del curs 2019-2020.

CONSELL SUPERIOR D’AVALUACIÓ DEL SISTEMA EDUCATIU