El passat dimarts 2 de març, tots els grups de 3r i 4t vam assistir al centre d’arts escèniques l’Atlàntida per veure l’obra de teatre La Nora i el jazz. L’alumnat va gaudir molt amb la funció que ens van representar els integrants de la Big Band de Granollers.

L’obra tenia com a protagonista a la Nora, una nena que viu a Nova Orleans (EUA) amb la seva família, la qual té una vinculació molt especial amb la música. Cada membre de la família de la Nora està relacionat amb un tipus de jazz diferent. Els pares representen el swing i el claqué; l’avi, la música gòspel; l’àvia, la música fúnebre de Nova Orleans, i el germà, el jazz modern.

Per mitjà d’aquesta obra de teatre, els i les alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer una mica més sobre un dels gèneres musicals més moderns. Hem après quins són els instruments més comuns dins del jazz i quins components inclouen les Big Bands. A més, gràcies a aquesta obra, hem pogut gaudir d’aquesta música en directe. Ha sigut una experiència força enriquidora i divertida!

Per últim, us deixem algunes imatges de la sortida.