Avui ens hem endut una grata sorpresa quan hem entrat a l’escola, doncs el Rei Carnestoltes ha arribat!

Vam estrenar el curs amb una Terra malalta i cada classe va escollir una acció per curar-la i ajudar-la. Aquesta Terra ha estat exposada al vestíbul de baix, per on entrem els de 4t i 5è.

IMG_20200217_122503

Seguint amb la temàtica, el carnestoltes gira entorn al canvi climàtic perquè ens trobem al segle més calent dels últims 600 anys.  És per això que el Rei Carnestoltes és la nostra Terra i porta un gran termòmetre a la boca. La gran contaminació de gasos a l’atmosfera no deixen passar la calor. Llavors, la calor torna a la Terra, i per això no para d’escalfar-se!

Alhora, veiem tot de mals i danys a diferents llocs perquè el canvi climàtic té uns efectes molt perillosos, molts dels quals ja hem començat a veure com les inundacions, pluges desmesurades, sequeres,… I tot perquè hi ha un canvi de clima.

Les consignes que seguirem durant aquesta setmana tenen a veure amb diversos aspectes que podem salvar si treballem per frenar el canvi climàtic, com poden ser la vegetació, els animals, el canvi de clima, les deixalles i la petjada ecològica.

Entre tots i totes, salvem el planeta!