Aquest matí a l’escola s’ha fet un merescut reconeixement a la Junta de l’AFA sortint. La Caro en representació dels membres que n’han format part, ha estat present en les boniques paraules que els ha dedicat la direcció de l’escola, acompanyada de tots i totes les mestres.

Per altra banda, les famílies volem agrair-los de forma molt sincera i efusiva tots aquests anys de dedicació totalment altruista a l’escola.
Han estat molts projectes, moltes lluites, i moltes hores de feina que les famílies no oblidem i que deixen una empremta inesborrable a l’escola.

Gràcies Caro Padula, Susana de Vicente i Xevi Casadevall i gràcies a la resta de persones que van formar part de la Junta i que ja no són a l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes, i bon estiu!