Davant la possible previsió meteorològica, ens adrecem a vosaltres per informar-vos del procediment que tota la comunitat educativa de l’escola ha de seguir en cas de nevades.

A. Si comença a nevar dins de l’horari escolar, la direcció del centre, un cop informada de la situació i sempre seguint les recomanacions de Protecció civil, podrà activar 3 nivells d’emergència:

A.1. Tothom romandrà en el centre fent classe amb normalitat fins que la direcció no indiqui el contrari.
● Si afecta a l’hora del pati, l’alumnat romandrà a l’aula.
● Les famílies s’abstindran de venir a buscar els/les seus/ves fills/es i de trucar a l’escola en hora de classe.

A.2. Si els serveis d’emergència informen que la nevada comporta perill, la direcció ordenarà l’evacuació del centre i l’escola es tancarà excepcionalment.
Per tal d’evitar el col•lapse de les línies telefòniques de l’escola informeu-vos a través de la pàgina web de l’escola, on hi haurà penjada la informació (https://www.escolaguillem.com), demanant informació al pare delegat o mare delegada del vostre curs, o bé a través de l’aplicació Piulapp.

NO TRUQUEU AL CENTRE SI NO ÉS ESTRICTAMENT NECESSARI.

A.3.En cas extrem, si la nevada és molt abundant o impedeix l’arribada de transport a l’escola, la direcció ordenarà el confinament en el centre, fins que es resolgui la situació o els serveis d’emergència determinin com cal actuar. La informació sempre es farà arribar a les famílies en la forma anteriorment explicitada.

B. Si a l’hora d’anar a l’escola neva o està nevat:

● El transport escolar decidirà si pot o no traslladar l’alumnat a l’escola.
● En la mesura del possible, absteniu-vos d’utilitzar els vehicles i informeu-vos
a través de la pàgina web de l’escola o de l’aplicació Piulapp.

C. El servei de menjador:

● Queda anul•lat en cas de supressió de les classes.
● Si l’escola no es tanca, hi ha un horari màxim d’arribada de l’alumnat al centre, ¾ d’11 del matí, moment en què es fa el recompte dels nens i nenes de menjador que es queden a dinar.

Us agrairem que per garantir el bon funcionament del centre i evitar sobredimensionar els efectes que les nevades comporten, seguiu aquestes instruccions. Gràcies per la vostra col•laboració.

Cordialment,
L’equip directiu