Enguany l’alumnat de P5 participa en el projecte Escola i Universitat. Aquest projecte de col·laboració entre les escoles de la ciutat i la Universitat de Vic, consisteix en que l’alumnat de les escoles participi en activitats, programades per l’alumnat dels graus de mestre, a la Universitat. Els nostres alumnes participen en una activitat de llengua anglesa i cada grup classe (per separat) podrà assistir a dues sessions a la Universitat. Les sessions es duran a terme dilluns al matí durant el primer trimestre i tindran lloc a les aules assignades al departament d’anglès.

Aquesta setmana l’alumnat de P5B ha participat en la primera sessió. Si cliqueu a la imatge, podreu veure més fotos de l’activitat.

IMG_20201005_104020_576