La preinscripció escolar 2019-2020 comença avui divendres, 29 de març, per a tots els alumnes de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària. La data límit per presentar la sol·licitud és el dia 9 d’abril.

Aquest any, com a novetat, podeu optar per emplenar la sol·licitud per internet o descarregar-la en format paper.  En el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna, en el cas de P3 l’alumnat encara no té aquest identificador. Un cop completada la sol·licitud l’haureu de presentar al centre  escollit com a primera opció. També es pot presentar a l’oficina municipal d’escolarització del municipi on estigui ubicat el centre demanat en primer lloc o, si no està creada, a l’ajuntament corresponent, als serveis territorials o a les oficines gestores del Departament d’Educacio.

Recordeu que només es pot presentar una sol·licitud per alumne o alumna però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centre (10 com a màxim i per ordre de preferència). En cas de duplicitat de sol·licituds s’invaliden els drets de prioritat que puguin correspondre.

1. El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:
    • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
    • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la docuemntació  que els acredita.

A continuació us resumim el calendari amb les dates clau de tot el procés de preinscripció i matriculació d’alumnes.

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació acreditativa: fins al 10 d’abril de 2019