El dia 1 de juny va tenir lloc la primera Bricofesta a l’escola. Una jornada on van participar famílies i mestres amb l’objectiu de millorar el pati d’educació infantil i d’habilitar una zona pels patinets. Val a dir que ha estat tot un èxit!
El treball en equip ha fet possible:
  • millorar l’estructura del tipi.
  • pintar les diferents estructures de joc (casetes, tobogans, escala braquial…).
  • incorporar una nova estructura de joc que, a partir de la música, afavorirà l’estimulació de la creativitat dels nens i nenes.
  • habilitar dues zones per a dipositar els patinets, una situada al pati interior i l’altra a la part de darrera del pati d’infantil.
  • habilitar un nou espai per a estimular la conversa.
  • habilitar un nou espai per a la tortuga de P3.
  • col·locar taules en el pati.
  • redistribuir les papereres del pati d’infantil.
  • col·locar tres pissarres aprofitant les baranes del pati.

Sense les hores de dedicació i esforç dels pares i mares que han col·laborat i participat en aquesta jornada no hagués estat possible dur a terme aquest projecte. El que les famílies han deixat ben clar amb aquest gest és quant d’amor, quanta generositat i quanta il·lusió dipositada en aquest projecte comú per millorar la nostra escola, una escola de tots!

El més important i valuós de tot: la il·lusió, la generositat i l’estima de tota la comunitat educativa per l’escola.

Moltíssimes gràcies a tothom, famílies i mestres! Som una gran equip i tenim una AMPA de cine!
A continuació, podeu veure les millores clicant a sobre de la imatge, són espectaculars!
IMG-20190601-WA0006