Estimats i estimades alumnes,

Durant aquests dies de vacances confinades, us hem fet una proposta de tasques setmanals que de ben segur esteu fent amb molta dedicació, ganes i esforç. Però també hem estat pensant que seria interessant i motivador, fer-vos alguna proposta diferents per fer aquests dies de festa. Una activitat on es combinin les competències lingüístiques i les digitals a partir de la ludificació (gamificació). A continuació, us passem un petit vídeo on explica l’activitat que heu de realitzar. Mireu-lo fins al final, hi ha dues parts! Us deixem un màxim de 3 setmanes per fer-la. Ens agradaria molt rebre les vostres activitats per poder penjar-les a la web de l’escola.

Per qualsevol qüestió, no dubteu en contactar amb nosaltres per mitjà del correu electrònic.

Moltes gràcies per la vostra paciència, esforç i dedicació!

Us trobem molt a faltar!

Endavant, sempre endavant!

Una forta abraçada a tots i a totes!