Com cada any, l’alumnat de cinquè de l’escola ens ha fascinat amb la representació de la llegenda.

A més, han adaptat l’obra a les condicions d’aquest curs i cada grup estable ha preparat tota la història.

Llavors, durant tota la jornada han brindat diverses actuacions pels diferents grups reduïts, enyorant la presència de les famílies però entenent que ens veuran d’una manera diferent: des dels vídeos que us pengem a continuació.

A les mestres de cinquè i a tot l’alumnat els volem donar les gràcies per aquest dinamisme que heu donat a l’obra, pels decorats, per les actuacions, per la feinada que heu fet darrere i per fer que, un curs més, el dia pandèmic d’avui no hagi perdut la seva tradicional representació!

5èA

5èB