Els dies 14 i 25 de maig, els nens i nenes de 3r vam fer una sortida de tot el dia a la Selva de l’Aventura (Arbúcies). Va ser molt divertit i emocionant poder fer els circuits acrobàtics i les tirolines del parc, com també gaudir d’un entorn natural majestuós. Veritablement, va ser un gran repte per a la majoria de l’alumnat, ja que aquest tipus d’activitats en alçada, no és una pràctica gaire habitual en ells i elles. Tot i així, creiem que va ser una bona oportunitat per tal que ho coneguessin i, cal destacar com també posar en valor, la valentia i l’empenta dels nostres alumnes per provar-ho, i fer un pas endavant a l’hora de superar les seves pors i les dificultats que es van trobar en alguns moments del circuit. Estem segurs que la seva autoestima va sortir molt reforçada. Estem molt orgullosos de tots i cadascun d’ells i d’elles. Un cop fetes les activitats, vam dinar a una àrea de pícnic al costat del parc i, finalment, vam acabar jugant una bona estona. Va ser un dia genial! A continuació, us deixem l’enllaç amb les fotos d’aquesta magnífica aventura! Esperem que us agradin!

FOTOS SELVA AVENTURA