Som el Guillem és una actuació del nostre Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (#POEFA), programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu. Aquest projecte està compost per dues activitats que es duran a terme durant aquest curs i l’inici del curs vinent.

Alumnat jugant conjuntament

Els dies 17, 18 i 19 de maig, gràcies a l’activitat “Junts, juntes i de colònies!”, l’alumnat de 6è van anar al Delta de l’Ebre.

Tots/es esperant conèixer les divertides activitats que faran.

Unes colònies amb un sabor especial ja que tot l’alumnat participant van realitzar l’última gran activitat lúdica junts/es i amb els companys/es del Guillem. Aquestes colònies han estat una experiència divertida, increïble, inoblidable i han acabat de tancar llaços que els uniran per sempre en el record.

En grups de 4 descobrint el mar amb caiac.
IMG_20210517_164052
Ens aventurem pel riu!

Les activitats dutes a terme a la Casa Amadeo de Poblenou del Delta tenien un caire lúdic que permetien la participació de tots/es, independentment de les barreres lingüístiques o culturals. El somriure que portaven a la cara el dia 19, denotava el sentiment d’igualtat dins del grup i, alhora, tot el grup va créixer i enriquir-se de la diversitat cultural, lingüística i social de tots/es els/les assistents.

El pati de la Casa Amadeo

Va ser una experiència genial i un bocinet del Guillem restarà per sempre en la seva memòria.

UE_membret