El dilluns dia 13 de setembre encetarem un nou curs escolar al Guillem de Mont-rodon i us donem la benvinguda!

És un curs que es presenta, com és habitual, ple de reptes, de motivacions, de ganes, d’amor, de constància i de treball.

Avui ja podem imaginar-nos els somriures dels infants rere les mascaretes, també d’aquells que els costarà tornar a la rutina.

Les abraçades a companys/es que en tot l’estiu no hauran vist o rememorant activitats que sí que han compartit.

N’hi haurà que abraçaran els/les mestres i d’altres que els/les observaran detingudament.

Alguns/es potser no voldran començar i d’altres farà dies que esperen l’inici.

Els reptes flotaran per l’aire mentre alguns alcen les mans per aconseguir-los. D’altres aniran a buscar una cadira per enfilar-s’hi i agafar-los amb més facilitat.

Tindrem alumnat que explicarà les seves vacances per la zona i també l’alumnat que ha conegut un nou país.

Hi haurà algun/a que plorarà i d’altres que, contents/es, l’abraçaran i li compartiran les seves estratègies per venir feliços i felices a l’escola.

El ventall serà tan ampli, divers i ple de matisos com el que tenim els/les mestres del claustre.

És en aquesta riquesa que alumnat, mestres i famílies gaudirem d’un curs ple d’aprenentatges i de creixement personal.

Fins dilluns!