Avui hem tingut el privilegi de seguir creixent i formant-nos com a claustre per millorar l’aplicació d’un dels trets que defineix la nostra escola: la lletra Guillem. Aquest migdia l’Adelina i la Montse Canudas ens han donat informació de primera mà sobre la història, les causes, les motivacions i la pedagogia que es va derivar de l’escriure sense lligams.

Encara que no acompanyin a l’alumnat directament, ara segueixen acompanyant a docents per assegurar una continuïtat en la filosofia del centre.
Moltes gràcies Adelina i Montse. És un plaer haver compartit aquesta estona i enriquir-nos de la passió que transmeteu i del vostre compromís vers la qualitat educativa.
Us deixem algunes fotos de la xerrada d’avui, tot i que l’aprenentatge i la reflexió no es puguin plasmar!