Us fem extensiva la proposta de la Jornada esportiva, que ens han fet arribar des de la Regidoria d’Esports, que va adreçada a l’alumnat de 4t de primària de tots els centres educatius de Vic, vinculada a la propera Festa de l’Esport Vigatà que es celebrarà del 18 al 26 de març de 2023.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Vic, en col·laboració amb el Centre d’Estudis el Seminari de Vic ( CEES ), ens han proposat participar en la Festa de l’Esport Vigatà que es celebra del 18 al 26 de març de 2023.
És una jornada esportiva adreçada a l’alumnat de 4rt de primària dels centres educatius de la ciutat de Vic, amb l’objectiu de promocionar l’activitat física i l’esport a través de jocs i diferents activitats dirigides amb la voluntat de promoure estils de vida actius.
L’activitat es dinamitza amb els/les alumnes del CEES, que preparen les activitats en diferents espais oberts que ofereix la ciutat de Vic propers a cada escola. En el nostre cas, ens hem ubicat al Puig dels Jueus.
Hem dividit la jornada en dos dies, una per a cada grup de 4t i hem pogut gaudir dels jocs que ens han preparat. Ha estat unes jornades molt interessants!
Vida activa és SALUT 😉