Aquest matí hem celebrat a l’escola la primera Festa d’Hivern, que hem obert a tota la ciutat de Vic.

L’organització de la festa ha estat a càrrec de la Comissió de festes que no deixa de sorprendre’ns.

En aquesta primera matinal, ens han regalat una ciutat imaginària, un joc de pistes, un taller amb els Sagals d’Osona, els jocs de la Cia katakrak i la màgia d’en Fèlix Brunet.

També hem tingut un preciós espai (contacontes), on algunes mestres de l’escola han fet somiar i gaudir a grans i petits.

I finalment, la barra de l’AFA on per primera vegada hem pogut menjar unes delicioses creps.

Moltes gràcies a la Comissió de Festes per l’organització, l’energia i la dedicació que tenen, a les mestres que avui ens han acompanyat, a tots/es aquells que ens heu ajudat a deixar l’escola de nou impecable, i com sempre un agraïment molt especial a totes les famílies que us heu sumat i heu gaudit de la festa.

Us esperem a la següent!

Tot@s som Guillem! 🌈