Amb aquest text creat pels dinamitzadors i dinamitzadores de 6è s’han presentat els balls de la Festa de Primavera, al final del text hi podreu trobar una imatge que us potarà fins el recull de fots del la tarda:

“Benvingudes famílies, companys, amics i amigues de l’escola GUILLEM de MONT-RODON!

Estem molt contents de poder celebrar altre cop amb tots vosaltres una festa conjunta a dins l’escola.  Una festa per donar la BENVINGUDA A LA PRIMAVERA amb alegria i il·lusió i gaudir d’un seguit de danses i balls representats per tot l’alumnat de l’escola, preparats amb tot l’entusiasme del món. Per començar doncs arranquem amb els més petits de la casa, I3, I4 i I5 que ens porten la dansa “El món seria més feliç si tots fóssim amics”. Rebem-los amb un fort aplaudiment!!!

Fantàstic actuació dels més menuts!!

A continuació comencem amb les diferents danses de primària. Totes elles DANSES DEL MÓN, danses típiques de diferents indrets per descobrir nous ritmes, nous passos i gaudir de diferents músiques poc o gens conegudes. Un treball realitzat a les classes d’EF. Per començar doncs presentem l’alumnat de 2n que ens presenta una DANSA de DINAMARCA “Siete Saltos”. Rebem-los amb un fort aplaudiment!Fantàstica actuació companys!!

Seguidament actuaran les i els alumnes de 3r que ens transporten a IRLANDA amb la dansa “Circassian circle”. Rebem-los amb un fort aplaudiment!!

Fantàstic Irlandesos!!

A continuació l’alumnat de quart ens porten cap a HUNGRIA amb la dansa “Farkas Jatek”. Endavant companys!

Les danses de cicle superior van sortir dels propis alumn@s. Qui va voler va presentar la seva o les seves propostes i es van escollir les més adequades, assequibles i/o properes per els nostres companys/@s de classe.  Aquí doncs tenim uns ritmes de GHANA presentats per Fuse ODG feat. Tiffany “Azonto” on l’alumnat de cinquè amb tota llibertat ha versionat els passos lliures i variats d’aquesta gran dansa.  Ghana és un dels països d’origen de molts companys de l’escola i especialment de cinquè que són els que ens han volgut ensenyar com es mouen en el seu país d’origen.  Rebem amb un fort aplaudiment a totes les companyes i companys de cinquè!

Fantàstica actuació moltes gràcies companys!!

Seguidament l’alumnat de primer ens transporta a JAPÓ amb la dansa titulada “Ena Bushi”. Rebem-los amb un fort aplaudiment!!

Per acabar amb aquesta gran representació de balls, els més grans de la casa ens transporten a POLÒNIA, origen de diferents companys d’escola i especialment d’una companya molt estimada per tots, la Rocksana, que amb aquesta proposta ens ha volgut apropar als seus orígens.

Rebem-los doncs amb un fort aplaudiment a tots ells!

Doncs bé, ara sí que hem arribat al final de la FESTA.  Donem les GRÀCIES a tots els participants que han treballat de valent perquè aquestes danses es donin a conèixer, i per donar-nos el plaer de gaudir una estona tots junts amb danses i balls d’arreu del món. Donar les gràcies, també a totes les famílies, amics, veïns, companys, tutors, … que ens heu acompanyat i heu fet possible que l’escola del Guillem viatgés per tot el món. Desitgem tots plegats que a partir d’ara puguem compartir grans moments i trobades com aquestes.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM!

A REVEURE ;)))”