Durant quatre sessions els nens i nenes de Cicle Inicial s’han endinsat en el món de la robòtica i les noves tecnologies, una realitat cada cop més present en les seves vides i que permeten incrementar la motivació i el desplegament òptim de les potencialitats de l’alumnat (treball cooperatiu, creativitat, pensament crític…).

Un espai de temps on tots els nens i nenes han pogut començar a utilitzar robots i diferents apps (Botligth) desenvolupant un model d’ensenyament més personalitzat i més significatiu, on l’alumnat ha esdevingut protagonista del seu aprenentatge tot afavorint la seva autonomia i emprenedoria en la presa de decisions.

Si cliqueu sobre la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos que hem pogut recollir.

EPPA robòtica àlbum