Alguns companys de l’escola ja heu participat a les curses de la Lliga del Cros Escolar. Alguns m’heu mostrat interès per rebre més informació de les curses que es fan a Osona.

Doncs ara s’inicia una lliga de curses de muntanya escolars no competitiva que vol donar valor al trail running per tots aquells nens i nenes que estimen el món de la muntanya: Copa Osoning Trail Run Kids.

Condicions:

1. Els participants hauran d’inscriure’s via formulari web abans del dijous previ a la prova. Tots aquells que no facin la inscripció abans del divendres podran fer el dorsal directament el dia de la cursa, una hora abans de l’inici de la seva categoria.
  2. Per poder participar a la Copa Osoning Trail Run Kidsl s’ha de pagar 15€ en concepte d’inscripció al qual inclou l’assegurança per totes les 7 curses i el dorsal, aquest pagament només s’efectuarà el primer cop en recollir el Dorsal, i no farà falta inscriure’s a cada cursa. Aquest pagament es farà a través de pagament en efectiu, transferència o amb targeta.
  3. En el cas de només de voler participar només a una cursa el cost de una sola inscripció és de 10€.
  4. El lliurament de dorsal es realitzarà 1 hora abans del començament de la prova i es mantindrà el dorsal en totes les proves (si el dorsal no es porta tindrà sanció de 1€ per repetir-lo).

INFORMACIÓ

Salut i muntanya 😉