Aquest és el títol del projecte que estem treballant en l’àrea de medi natural i social.

L’alumnat de cicle mitjà estem gaudint i aprenent de les activitats proposades al llarg del projecte, que estan directament relacionades amb adquirir  hàbits de consum responsable i treballar les estratègies de reutilització i reciclatge, investigar l’origen dels materials i l’explotació dels recursos naturals que s’utilitzen per elaborar els productes que trobem als establiments, conèixer els diferents serveis on van a parar els diferents residus que generem, practicar les 3 erres: reduir, reutilitzar i reciclar, descobrir quins són els diferents sectors de producció i identificar les feines dels diferents sectors, concienciar-nos de la necessitat de cuidar el planeta, quines pràctiques podem desenvolupar per evitar contaminar-lo i conèixer què són les energies renovables, com alternativa per no agreujar la crisi climàtica.

Aquest projecte ens està servint per prendre molta consciència de quins hàbits tenim i què podem fer, per tal de cuidar el nostre planeta, tant de manera individual com col·lectivament.

A continuació, us deixem l’enllaç amb algunes fotografies on podreu veure com treballen els i les alumnes de 4t en aquest projecte. Esperem que us agradin!

ÀLBUM DE FOTOS