Aquesta primera setmana, després de les vacances, l’hem dedicat a fer diferents activitats relacionades amb Sant Jordi:

• Buscar dracs pel centre de la ciutat.
  • Fer manualitats: un drac amb un rotlle de paper de vàter i un punt de llibre molt divertit i fàcil.
  • Escoltar la llegenda de Sant Jordi explicada per les mestres amb un llibre o titelles.
  • Veure dues representacions: una, feta per algunes mestres del cicle amb una versió diferent de la llegenda (AMB HUMOR I TRENCANT ESTEREOTIPS) i l’altra, la llegenda TRADICIONAL interpretada pels alumnes de 5è de l’escola.
  • Aprendre una dansa de Sant Jordi i fer-la en la trobada de danses de tots els nens i nenes d’infantil.

Ara només ens queda poder gaudir d’una bona diada de Sant Jordi! Bon Sant Jordi a tothom!

Us deixem diferents enllaços d’interès:

Recull fotogràfic de la setmana de Sant Jordi: