Un grup de pares, mares i mestres de l’escola han posat en marxa una iniciativa, el BUS BICI, que pretén impulsar l’ús de la bicicleta per anar a l’escola. Aquesta iniciativa compta amb el suport d’Osona Bici i Canvis en Cadena, per fomentar un transport sostenible.

L’objectiu és animar a tothom a moure’ns per la ciutat d’una manera diferent i molt beneficiosa per la nostra salut. A més a més, és una activitat que ajuda a reduir l’ús del cotxe i millora la qualitat de vida a la ciutat. Cuidar el medi ambient està a les mans de tots i totes! Us animem a provar-ho!

Recorregut BUS BICI
El BUS BICI  funciona com una línia d’autobús, amb diferents parades perquè s’hi afegeixin alumnes i/o pares/mares. Només cal que us apunteu a l’app.
📱 Contacte d’informació Whatsapp : https://chat.whatsapp.com/FyRk6Lrf1TJE0I1bTCdfT8
👀 Us hi esperem ! Els pares i mares també podeu venir !

Per anar-hi segur, les AMPA/AFA dels centres educatius de la ciutat i l’ajuntament de Vic, han elaborat un document que recull informació i consells per saber com ens hem de moure a peu i en bicicleta de forma segura. També ens informa dels beneficis que comporta per a la salut i al medi ambient el fet de deixar els cotxes aparcats a casa!