En aquest curs ple d’adversitats volem agrair a la comunitat educativa la seva comprensió, esforç i compromís per fer possible una escola Guillem oberta tot el curs.

Primerament, gràcies a cadascun dels 477 alumnes que s’han adaptat a les circumstàncies organitzatives des del primer moment, acceptant l’existència dels grups bombolla, el rentat de mans freqüent, l’ús constant de la mascareta, les prohibicions i noves normes a seguir… Tot això en benefici de l’aprenentatge i de la seguretat de tots i totes.

També, en segon lloc, agraïm a les famílies el seu compliment de normativa. Entenem que no ha estat desitjable la impossibilitat d’accés al centre dels vostres fills i de les vostres filles, però heu contribuït amb el vostre granet de sorra a fer possible un curs que el setembre es plantejava complex, ple d’incertesa i pors. La comprensió i el suport de cada família ha estat essencial pel bon funcionament de l’escola.

En tercer lloc, desitgem molt d’encert en les futures decisions que prengui l’alumnat de sisè que hem acomiadat avui després d’una festa que han organitzat per a tot l’alumnat de l’escola. Sisès, que sigueu molt feliços i felices i que tingueu molta sort en la nova aventura que estrenareu a l’institut, sigui quin sigui.

Per últim, res hagués estat possible sense l’entrega, dedicació, voluntat i esforç de l’equip docent i de tots/es els/les professionals del centre: personal de neteja, en Jairo, les coordinadores de menjador, el monitoratge, les vetlladores, les TEEIs, l’AMPA… Ha estat un curs intens i l’equip de professionals ha estat a l’alçada de les circumstàncies, reinventant la pedagogia del centre, destinant moltes hores a l’adaptació i  atenent amb el màxim de personalització a l’alumnat.

El balanç del curs 2020/2021 és positiu i, tot i la situació pandèmica, l’alumnat ha vingut content i sense pors a l’escola. Vetllarem perquè el curs vinent, sigui la situació que sigui, la resposta de l’escola segueixi essent el màxim d’òptima amb els recursos de què es disposi.

Gràcies, comunitat educativa. Des de l’escola us desitgem a tots i a totes un bon i merescut estiu!