Ara que ja hi som tots i totes, hem de dir que és una gran escena trobar-nos reunits i reunides després d’aquesta petita parada que han estat les vacances d’estiu. Les vacances d’estiu són, generalment, el període més feliç en la vida dels estudiants. És molt important que pugueu descansar i relaxar-vos, desconnectar de l’horari del dia a dia. Però això ja s’ha acabat i, ara sí, amb les piles carregades tornem a engegar amb força un nou curs ple de sorpreses.

Us desitgem que aquest curs sigui com desitgeu que sigui, i que tingueu molt èxit en tot allò que vulgueu fer. De fet, què té d’especial l’èxit? Per què no podem ser els segons o tercers? És necessari ser exitosos sempre? La resposta és un “és clar que sí” ben gran, però no en sentit competitiu. No passa res si som primers, segons, tercers o últims. L’èxit ens ajuda a sentir-nos realitzats, a confiar amb nosaltres, a prendre decisions i a viure. Ara, quin és el secret de l’èxit? Si cavem i explorem el secret de l’èxit, només hi trobarem “paciència i perseverança”.

Totes les grans ments de la història han aconseguit la victòria a través de ser constants i de tenir paciència. Científics famosos o personatges del món de l’esport mai es rendeixen i segueixen lluitant fins que tasten la victòria. Quan diem que és necessari ser exitosos/es ho diem en aquest últim sentit: en intentar ser millors cada dia, en ser constants i treballadors/es i en ser pacients per recollir els fruits del nostre esforç.

En anglès se sol dir que “anything well begun is half done”, que vol dir que quan una cosa comença bé, és com si ja estigués mig feta. Per tant, comencem aquest curs amb una bona actitud per tenir-lo ben encaminat.

Així que, aquests primers dies d’escola, feu una llista mental de petites idees i accions que us poden dur pel camí de l’èxit. Estem segurs que els i les mestres de l’escola us guiaran, també, en aquest camí.

Respecteu a tothom, feu allò que és correcte i, sobretot, creieu en vosaltres mateixos perquè aquest sigui el vostre millor curs!

Us desitgem a tots i a totes un molt bon curs. Benvinguts i benvingudes de nou!

IMG_20190912_154837