El dijous dia 11 de maig a les 19h es va dur a terme un acte commemoratiu dels 5o anys de l’escola al teatre Atlàntida de Vic. Aquesta activitat, oberta a tota la comunitat educativa del Guillem de Mont-rodon, va retre homenatge als aspectes rellevants del centre que han anat evolucionant al llarg d’aquests 5o anys.

Va ser un goig poder festejar junts aquest llarg camí que la nostra escola ha recorregut en aquest mig segle. Un camí que no hem fet sols i, per això, volem tornar a donar les gràcies a tots els que ens heu ajudat a fer possible aquell dia:

• a les famílies:  que dia a dia heu estat aquí.
  • a l’ajuntament: perquè amb la seva col·laboració ha fet possible poder fer la celebració en aquest teatre tan emblemàtic de la nostra ciutat,
  • a les persones jubilades: que han format part de la nostra comunitat educativa , que s’han estimat l’escola i que se la segueixen estimant.
  • als antics alumnes: que han participat en la creació i instrumentalització del nou himne del Guillem.
  • a Xevi Font: que amb les seves habilitats artístiques i teatrals ens ha dirigit.
  • a la nostra estimada AFA: que s’ha implicat en tots els actes organitzats i que ha introduït un lema amb molta força i entusiasme a l’escola:  “tot@s som Guillem” i que desitgem que formi part del futur de l’escola.

I per suposat, al nostre alumnat perquè són els nostres protagonistes de sempre i, també, van ser qui es va encarregar de la posada en escena de l’acte commemoratiu.