Bona tarda, famílies
Ahir vam celebrar la festa de final de curs de l’escola. Una jornada alegre i divertida, on vam demostrar que som una gran comunitat!

A la tarda, petits i grans vam haver de fer servir les nostres habilitats, buscant, pensant, fent punteria i estiraments als troncs i vam tenir premi assegurat a la tómbola!
Al vespre, el ja tradicional sopar de colors. Aquesta vegada amb una Quina plena de regals de luxe, la gran actuació de les famílies de sisè i per acabar la música de P.D. Almogàver. Sense oblidar els protagonistes de la vetllada, els i les alumnes de sisè!

Moltes gràcies a totes les famílies que hi heu participat i en especial a les de 6è que aquest any ens deixen. I infinites gràcies a la Comissió de Festes que amb el seu esforç ens regalen records per sempre ❤

Tot@s som Guillem!🌈