Anualment, Osona Contra el Càncer convoca un concurs de dibuix i des de l’escola hi vam participar. Aquesta campanya vol conscienciar i sensibilitzar dels hàbits saludables per prevenir la malaltia a l’alumnat de primària de les escoles de la comarca. La guanyadora de l’edició del curs 18-19 va ser una alumna de l’escola, la Magalí Udina, que va presentar aquest cartell:

CapturaAquest dibuix serà part dels punts de llibre i els cartells que l’entitat difon. La il·lustració va obtenir el primer premi i, des de l’escola, volem donar l’enhorabona a la guanyadora i les gràcies més sinceres a tot l’alumnat que hi va participar. La Magalí, acompanyada de la seva germana Violeta, el seu pare, la seva mare i la seva àvia va recollir el premi aquí a l’escola a mans de la Montserrat Freixer, presidenta d’Osona contra el càncer, i altres membres de l’equip.
IMG_20191113_164647