Dilluns 03/02/14

Ja hem arribat a les Obagues. Hem tingut un bon viatge i ja ens hem instal·lat a les habitacions. Després de dinar començarem les activitats de la tarda.

El 1r grup farà form, el 2n grup anirà a fer el taller d’apicultura i el 3r grup estarà a la granja.

Els tallers han anat molt bé:
El pa que ens han fet els companys del primer grup ens l’hem menjat per sopar i demà al matí ens menjarem els panets per esmorzar.
No ens ha picat cap abella en el taller d’apicultura.
Quan hem acabat el taller de granja tots els companys s’han hagut de tapar el nas.

A la nit hem fet una desfilada de pijames. Ha sigut molt divertit!

Dimarts 04/02/14

La nit ha anat bé, alguns hem dormit més que d’altres. Ens hem llevat d’hora per anar a parar taula.

Aquest matí farem tres tallers més:
El grup 1 anirà al taller d’apicultura, el grup 2 farà forn i el grup 3 farà un taller de transformació d’aliments.

El pa que han fet els nens del grup 2, ens l’hem menjat a l’hora de dinar i també per berenar. El grup 3 ens han fet unes pilotilles boníssimes que ens hem menjat per dinar.

A la tarda farem tres tallers més:
el grup 1 anirà a la granja, el grup 2 farà el taller de transformació d’aliments i el grup 3 farà el taller d’apicultura.

Els alumnes que han fet el taller de la granja han munyit vaques i els hi han deixat els estables ben nets.
El grup 2 han fet botifarra pel dinar de demà i mantega per esmorzar.
I per última, els del taller d’apicultura han anat a veure les abelles com fan mel.

Després de sopar tothom s’ha arreglat i, tot i que estavem molt cansats, hem anat a ballar a la discoteca.

Bona nit i fins demà!

Dimecres 05/02/14

Bon dia i bon matí! Amb les piles ben carregades, després de la ballada d’ahir a la nit, ja estem a punt per a la recta final de les nostres colònies.

Ahir a la nit vam anar a dormir amb pluja i quan ens hem llevat pluvisquejava, però de mica en mica ha començat a sortir el sol. Així que no patiu, podrem fer tot el que estava previst a la nostra agenda!

Avui tots els nens acabarem de fer tots els tallers que ens falten fer.

El grup 1 farà transformació d’aliments i el grup 3 anirà al taller de forn.

Els nens i nenes del grup 2 hem començat el taller ben d’hora, ben d’hora,… perquè hem hagut d’anar a munyir les vaques.

El grup 1 ha fet el dinar d’avui, la botifarra! Que per cert, estava molt bona! A més a més, també han fet mantega. El grup 2 hem de grangers i ha estat tota una experiència. Per últim, el grup 3 ha fet pa per dinar i per berenar.

Relació alumnes i grups de taller:

Grup 1: Laura R, Júlia, Biel C, Guillem, Èric, Gil, Irene, Adrià G, Laia A, Carol, Lena, Núria, Àlex V i Renan.
Grup 2: Bene, Pol R, Judit, Ainhoa, Sebastian, Laia L, Marc, Biel B, Denis, Marcel, Malena, Adrià B, Albert i Arnau V.
Grup 3: Arlet, Sofia, Pol G, Artai, Dieulaine, Miquel, Jordi, Pol F, Roger, David, Aina i Àlex P.

Hem de dir que les colònies han anat molt bé i que tots hem disfrutat molt. Estem cansats, però contents de les bones estones que hem passat junts. Esperem que aquest recull de fotografies us hagi agradat i que us serveixi, a pares i fills, per a compartir una bona estona junts.

Moltes gràcies per aquests bons records!

Imma, Ester, Teia i Alba

Colònies 6è