Fa molts dies que els alumnes de sisè demanen qui serà el seu fillol o fillola. Doncs avui, per fi, els han pogut conèixer.
Després de presentar-se a la pista, tots junts han anat a jugar al parc.

Un cop s’ha acabat l’activitat hem demanat als alumnes com ha anat i què els havia semblat, els comentaris que han fet són els següents:

• El meu fillol em mirava com pensant qui és aquest, però després l’he fet el pallasso i ha començat a riure.
  • No en feia cas però al final si.
  • M’ha agradat molt, el meu fillol és molt maco i deia que si a totes les meves propostes.
  • Hem començat a pujar al tobogan i l’he hagut d’ajudar perquè no sabia baixar.
  • Ha acabat plorant perquè volia el papa
  • L’activitat ha estat molt maca perquè hem compartit una estona amb els més peques de l’escola.
  • No volien venir amb mi i al final si…. mooolt bé
  • El meu fillol estava enfadat i gairebé no he gaudit
  • Hem estat tota l’estona al tobogan
  • Hem fet molts més amics
  • El meu fillol se m’escapava perquè estava molt emocionat i volia fer moltíssimes coses.
  • Alguns ploraven….
  • Aquí a l’escola tenia vergonya però quan hem estat una estoneta junts i hem anat al parc ja no en tenia
  • No estava ni contenta ni enfadada ni trista, hem passat l’estona

Han resumit l’activitat en una sola paraula: espectacular, divertida, cansada, llarga, fabulosa, xula, alegra, guapa, sorprenent, especial, interessant, curta, de responsabilitat, emocionant, avorrida, activa,….