AMPA Escola Guillem de Mont-rodon

Benvolguts pares i mares,

D’acord amb el calendari del pla anual de l’escola us recordem que a partir del dilluns 8 de juny comença la jornada intensiva i, per tant, les activitats lectives finalitzen a les 13h per a tots els alumnes. El servei de menjador es mantindrà com sempre i els alumnes que es queden a dinar sortiran a 3/4 de 3. Les famílies que no vulguin fer ús de menjador durant aquests dies ens ho han de comunicar com més aviat millor.

Els serveis d’escola matinera i tarda s’acaben el 19 de juny.

Com altres anys, l’AMPA organitzarà activitats de les 15h a les 17h, que aniran a càrrec de les monitores de menjador, des del dia 8 fins al 19 de juny. El cost total d’aquestes activitats és de 30 euros.

Si esteu interessats en que el vostre fill/a participi en aquestes activitats us demanem que ens porteu l’import de 30 euros al despatx de l’AMPA un d’aquest dos dies:

Horari:
– dimecres 20 de maig entre 9 i 1/4  de 10 del matí o entre 5 i 2/4 de 6 de la tarda.
– dijous 21 de maig entre 9 i 1/4  de 10 del matí o entre 5 i 2/4 de 6 de la tarda.

Vic, 15 de maig de 2015