Ahir a la tarda vam poder gaudir de la segona GUILLEMADA POPULAR!

Va ser tot un èxit i totes les famílies vam disfrutar moltíssim de la trobada. Vam poder participar de la cercavila per la ciutat amb els capgrossos i gegantons de l’escola i acompanyats dels gegantons del barri de Caputxins, els gegants de l’Institut La Plana, els cavalls cotoners de Vic, i els grallers de l’Anònima Grallera. Un cop a l’escola vam jugar amb l’espectacle d’en Gil Rataplam, i vam berenar-sopar tots junts!

Vàrem passar una tarda ben divertida.

Moltes gràcies a la Comissió de festes, a tots/es aquells que heu col·laborat amb moltes ganes, en especial a l’Associació de veïns del barri de Caputxins, i a totes les famílies que heu volgut gaudir d’aquesta tarda, i que ho heu fet amb tanta alegria i ganes de passar-ho bé.

Tot@s som Guillem!🌈 Us esperem a la propera!