El passat divendres 29 d’abril, els alumnes i les alumnes de 6è vam visitar el centre ocupacional de Sant Tomàs, situat al terme municipal de Folgueroles. La visita estava relacionada amb els sectors econòmics treballats a medi social, com també en l’àrea de valors cívics i socials. Aquesta visita al centre, també ens va permetre veure en directe les possibilitats que tenen els nens i nenes de l’escola Estel quan acabin la seva etapa a l’escola. Veritablement, va ser una experiència molt gratificant i sorprenent, ja que és un centre on deixa de manifest, la gran capacitat que tenen les persones que hi conviuen allà. Gràcies Sant Tomàs per oferir-nos aquesta possibilitat i gaudir-la en primera persona! A continuació, teniu una mostra de fotos de la visita, esperem que us agradi!

Visita al centre ocupacional Sant Tomàs