Avui, i com a cloenda de la setmana del nostre projecte interdisciplinari, petits i grans de l’escola hem gaudit de l’espectacle “Els viatges del Petit Príncep”. A la sessió de la tarda, els nostres companys de secundària de l’escola l’Estel, també ens hi han volgut acompanyar.

El Petit Príncep recorda el missatge més universal lliurat per Antoine de Saint – Exupery. No oblidem mai que el nen és dins de tots nosaltres. Recordem que la felicitat fa que descobrim el món i els seus racons… Tinguem força en la nostra vida quotidiana per qüestionar-nos la injustícia, l’acceptació dels altres tal com són, la recerca constant de la relació dels homes amb la natura. No oblidem tenir temps per mirar una flor, contemplar-la, admirar la seva bellesa.

Amb el Petit Príncep, Antoine de Saint-Exupery ens posa enfront de les nostres responsabilitats. Se’ns anima a rebutjar el totalitarisme, independentment de la seva forma, i ens convida a tenir temps per fer un pas enrere i reflexionar abans d’actuar, que lliura un missatge humanista.

Ell Petit Príncep viatjarà a través de l’espai i el temps i sempre serà totalment modern. Més enllà de la història, el personatge creat per Saint-Exupéry s’ha convertit en una icona mundial, que forma part del nostre ADN i el suport als valors positius i actuals: la pau, la protecció del planeta, protecció de la infància, la tolerància, l’intercanvi cultural, el dret a l’educació… la força d’evocació d’aquest petit bon home és única!

Mai cal oblidar que l’essencial és invisible als ulls, només s’hi veu bé amb el cor…

Els viatges del Petit Príncep