El projecte interdisciplinari s’ha iniciat avui, dia 24 de febrer de 2014. L’eix que es treballa, com ja sabeu, és el Petit Príncep.

A Cicle Superior els alumnes ens hem barrejat tots i hem format 4 grups; és a dir, a dins de cada grup-aula hi ha alumnes de 5è i 6è barrejats. Durant totat la setmana cada grup realitzarà quatre tallers diferents: els valors en el Petit Príncep, les emocions en el Petit Príncep, traducció d’un fragment del Petit Príncep i booktrailer del Petit Príncep.

Aquí teniu una petita mostra dels diferents tallers.

El dimecres també hem treballat de valent. Ens hem repartit per grups i hem anat passant pels diferents tallers que s’han organitzat a cicle superior.

Avui, 27 de febrer de2014, els nens i nenes de cicle superior hem anat d’excursió al Castell de Montesquiu. Ens han fet una visita guiada molt interessant, llàstima del fred.