Us informem que dins dels pressupostos participatius de la zona verda promoguts per l’Ajuntament de Vic aquest 2016, l’Ampa del Guillem de Mont-rodon ha presentat dues propostes:

La primera és el projecte Enjardinament perimetral del parc Miquel Albó i Vidal de Llobatera, que és la zona verda que hi ha al costat de l’escola. Com sabeu, al Guillem hi ha molta tradició que quan els alumnes pleguen a les 5, les famílies de l’alumnat d’infantil es quedin a l’herba a jugar. Tot i la supervisió dels adults, ens hem trobat que alguna vegada algun infant ha envaït la calçada de l’Avinguda Bernat Calvó. Per aquest motiu, i per prevenir un accident greu, proposem posar una franja enjardinada al perímetre de l’herba que convidi als infants a no trepitjar-la i a la vegada que els dissuadeixi d’envair la calçada.

La segona proposta és la de posar Jocs Infantils per a menors de 5 anys al parc Miquel Albó i Vidal de Llobatera. Aquest parc està dividit en 2 parts, la part de dalt on hi ha mobiliari i gronxadors per als alumnes de més de 5 anys i la part de la zona verda, que és on es solen situar les famílies de l’alumnat d’infantil, però on no hi ha oferta de joc per als infants petits. Per aquesta raó, proposem ampliar l’oferta de jocs infantils per a menors de 5 anys i ubicar-la en la zona verda, a la part esquerra on hi ha més arbres i ombra perquè esdevingui un espai de gaudi per a totes les famílies i la ciutadania.

Com que es tracta de pressupostos participatius, només els projectes que tinguin més recolzament (és a dir, més vots) es podran tirar endavant, per això, per aconseguir que els projectes que hem proposat siguin els escollits, us demanen que aneu a votar del 12 al 26 de setembre en benefici de tots els infants de l’Escola, especialment dels més petits.

Podeu votar:

En línea a través de la página web www.decidim.vic.cat

Presencialment el dia 15 de setembre de 16:30h a 20h al parc Miquel Albó i Vidal de LLobatera, al costat de l’escola.

A la Secretaria de l’escola (en aquest cas del 12 al 23 de setembre)

Aspectes a tenir en compte:

Només poden votar els veïns de la zona verda (Barri dels Caputxins, Vic nord, Sant Llàtzer, Quatre estacions, part nord i est del centre històric).

Es poden  votar 3 propostes: la que us agradi més amb un 1 i la que menys amb un 3.

Us demanen sobretot la vostra col·laboració així com la de veïns, amics, familiars, etc que visquin en aquesta zona, ja que es tracta d’una magnífica oportunitat per fer realitat una demanda històrica de l’Escola i de l’AMPA a l’Ajuntament.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració