-Joan Bustos. Pa sucat amb somnis. Barcelona: Animallibres, 2015. 122 p. I*** Bus

L’Emma, la protagonista de Pa sucat amb somnis, ens explica en primera persona i en temps present com és la seva vida quotidiana. Així sabem que està cursant el darrer curs de primària, que viu amb la seva mare des que els seus pares es van separar, que el seu pare té una nova família i a l’Emma li sembla que s’ha oblidat de la seva existència, i que no li agrada ni el menjar que fa la seva mare (perquè segur que a vosaltres tampoc us agradaria que la vostra mare no suqués el pa amb tomàquet) ni el del menjador de l’escola (perquè el cuiner, faci el que faci, sempre té tot el mateix gust). Sort en té de la seva amiga Ingrid amb qui comparteix penes i alegries. Gràcies a un treball d’escola, l’Emma i l’Ingrid descobriran El Bon Gust i l’Emma aprendrà no només a conèixer i apreciar diferents varietats de menjar sinó també que, tant pel seu pare com per la seva mare, ella és el més important.

Un llibre dinàmic, que es llegeix molt bé i que té un cert to didàctic, segurament perquè el seu autor, en Joan Bustos, a més d’escriptor és professor de secundària. Llibre adreçat a nens i nenes a partir de 10 anys.