Aquest segon trimestre, i seguint la línia ja iniciada a educació infantil, hem inciat els ambients a primària. Al gimnàs hi hem fet la proposta de l’ambient “Ens movem” on els alumnes tenen una sèrie d’activitats per fer: llum negra i música per treballar algunes emociona (por, ira, alegria, tristeza,….), un espai amb jocs tranquils per treballar alguns conceptes relacionats amb el cos (parelles, twister, muntar un esquelet,..), una proposta amb més moviment on a partir d’uns símbols els alumnes es dissenyen els camins que han de recórrer fent diferents habilitats (rodes, tomabrelles, salts,..) i finalment una altra on a través de diferents imatges i frases es s’inventen la seva història a través de moviments corporals.

En els següents enllaços us deixem un tastet d’imatgtes de tots els ambients motrius del centre des dels petits d’infantil fins els més grans:

Educació

Inicial