El passat dissabte 10 de maig al matí, des de la comissió de mediambient de l’Ampa es va organitzar l’activitat “Fem dissabte”. Com cada any aquesta acció està dedicada a mantenir net el tram de riu que l’escola té apadrinat en el projecte de l’Ajuntament de Vic “Seguim els rius”.

Enguany a més s’ha fet coincidir amb el “Clean Up Day”, projecte Europeu que coordina l’Associació Hàbitats i que tenia com a objectiu sincronitzar l’actuació de neteja, el mateix dia, a tota Europa.

Aprofitant que els grups de 4art i 5è de l’escola han treballat enguany l’estudi i observació de macroinvertebrats al Gurri, alguns dels alumnes d’aquests cursos van col.laborar a buscar i capturar una bona quantitat d’aquests petits animalons que habiten al riu. Amb l’ajuda de l’experta Muntsa, petits i grans van poder gaudir de l’observació dels animals i vàrem fer una neteja al llit i marges del riu Gurri.

Vam recollir les següents quantitats de residus:
– 20 kg de plàstics i llaunes
– 3 kg de vidre
– 20 kg de rebuig
– 20 kg de ferralla.

Total 63 kg de residus!
Des de la comissió volem donar les gràcies a tothom per la seva voluntariosa participació.

DSC_1978 DSC_1980