El matí del dijous 5 de març els delegats ambientals de 5è i 6è han participat en el II Fòrum de la XesVic
(Xarxa d’escoles per la sostenibilitat de Vic) que s’ha celebrat a l’espai de l’Escola de Música.
En aquest fòrum s’ha treballat el tema dels residus i la recollida selectiva, a partir d’unes dinàmiques preparades pels mestres de les escoles que formen part de la XESVIC.
L’objectiu final és aconseguir disposar d’elements que ens permetin millorar la recollida selectiva a la ciutat i també a la nostra escola.

Durant el fòrum,  tothom – alumnes i mestres-, han treballat la temàtica dels residus i de la recollida selectiva a la ciutat. Per grups, els alumnes han pogut conèixer quina és la realitat dels residus que generem a la ciutat i quina hauria de ser. A partir d’aquí han buscat quins eren els motius pels quals molta gent no recicla i han buscat solucions i respostes per tal de poder-los convèncer. Finalment han elaborat un petit vídeo o espot amb la seva proposta per millorar la recollida selectiva.

Podeu visualitzar els vídeos elaborats pels participants al YouTube 2n Forum XESVIC 2015

forum