Durant el curs 2012-13, els alumnes de sisè de la nostra escola conjuntament amb els alumnes de l’escola Estel vam portar a terme un projecte comú d’inclusió escolar i social que va consistir en el rodatge de l’adaptació de la pel·lícula High School Musical. El projecte va comptar amb la gravació i muntatge del servei d’audiovisuals de la Universitat de Vic i la pel·lícula es va projectar a finals del mes de maig de l’any passat al teatre Atlàntida.

Després de la bona acollida que va tenir el projecte que vam portar a terme el curs passat amb l’escola Estel de Vic, les dues escoles volem compartir-ho i exposar-ho davant de tots els alumnes de 6è de Primària de les escoles de la ciutat. Gràcies a la col·laboració de Multicines Sucre, aquest divendres dia 11 d’abril, a les 10 del matí, es passarà la pel·lícula de manera gratuïta al Cinema Vigatà. A banda dels alumnes, l’acte també resta oberta al públic en general, fins a esgotar les localitats.