El dia 1 de març, el Sindicat d’Ensenyament (USTEC-STE) va fer una roda de premsa per denunciar que la privatització ha deteriorat els serveis dels menjadors escolars arreu de Catalunya i ha portat a una multiplicació de les queixes pel seu deteriorament. Entre d’altres qüestions, des d’USTEC-STE s’ha detectat que la privatització dels serveis de menjador ha portat a:

– Un encariment significatiu del preu del servei

– Un clar deteriorament de la qualitat del menjar

– Un empitjorament de les condicions laborals del personal de cuina i monitoratge

– Pressionar les AMPA que gestionen el servei per traspassar‐lo als Consells Comarcals.

Vist això, com a Escola hem de felicitar-nos per l’aposta ferma de mantenir la gestió del servei de menjador i pel treball que entre tots (Personal de coordinació, cuina i monitoratge, Escola i AMPA) estem fent per que el servei de menjador del Guillem sigui encara millor! Gràcies a tots pel suport i els ànims!

FotoMenjador