Durant una setmana, del 24 al 28 de febrer, a l’escola hem dut a terme el Projecte Interdisciplinari, que es fa de forma bianual.

El Projecte Interdisciplinari és un projecte que gira entorn un tema on s’intenta treballar amb activitats que interrelacionen diferents àrees. La intenció d’aquests projectes és que els nostres alumnes descobreixin, visquin, s’interessin i experimentin al voltant del tema proposat, que aquest curs ha estat: “El Petit Príncep”.

La metodologia de l’aprenentatge en algunes sessions és cooperativa i en moltes ocasions s’han barrejat els alumnes dins del mateix cicle.

Aquí teniu el recull d’enllaços de les activitats dels diferents cursos que s’han dut a terme durant aquesta setmana:

1. Acte d’inauguració
  2. Tallers a Educació Infantil (P3, P4 i P5)
  3. Tallers a cicle inicial (1r i 2n)
  4. Tallers a 3r
  5. Interpretem El Petit Príncep (3r)
  6. El Sistema Solar (4t)
  7. Taller: les emocions a través del Petit Príncep – 1 (CS)
  8. Taller: les emocions a través del Petit Príncep -2 (CS)
  9. Taller: els booktrailers del Petit Príncep (CS)
  10. Recull de fotos dels diferents tallers a CS i sortida a Montesquiu (CS)
  11. Educació Física