Benvolgudes famílies

DIJOUS LLARDER:

El proper dijous dia 23 de febrer és DIJOUS LLARDER. Com cada any per a celebrar-ho, a la tarda farem una botifarrada tots junts al pati de l’escola. Menjarem pa amb botifarra i pels nens i nenes que ho necessitin, també hi haurà pa amb formatge.

CARNAVAL 2017:

El divendres dia 24 de febrer celebrarem el Carnaval a l’escola. D’aquí a uns dies vindrà el Rei Carnestoltes i ens informarà de quines són les consigunes per cada dia de la semana (ja rebreu la informació).

Us fem saber que aquest any anirà relacionat amb la importància del RECICLATGE (reduir, reutilitzar, reciclar, reacciona…). Qui en tingui ganes ja pot començar a pensar una disfressa ben original. El lema será “RECICLAR PER R-VIURE”.

Us recordem que el dia del Carnaval els alumnes d’Educació Infantil ja poden venir disfressats des de casa al matí. En canvi els alumnes d’Educació Primària només a la tarda.

A totes les famílies us convoquem a veure la passarel·la de disfresses a les 15h 30’ de la tarda.