L’escola col·labora amb la companyia musical Homenots!

Visiteu la seva pàgina i tindreu una sorpresa….aquí teniu la seva notícia.

www.companyiahomenots.com

Nou espectacle: ELS HOMENETS

Després de moltes hores d’assaig finalment divendres vinent dia 17 estrenarem oficialment el nostre nou espectacle: Els Homenets. Un espectacle creat d’acord amb la filosofia de la Companyia Homenots: aconseguir que els nens i les nenes, els pares i les mares i tothom qui ens acompanyi s’ho passin bé i siguin feliços una estona.
Tenim moltes ganes que arribi divendres, mentrestant us hem preparat un petit aperitiu de l’espectacle perquè us en feu una idea. Ho vam enregistrar el passat 26 de maig a l’escola Guillem de Mont-rodon, que molt amablement ens va cedir les instal·lacions per fer un assaig general.
Esperem que us agradi, la intenció és arribar a totes les escoles i festes majors del nostre país siguin grans, petites, aprop, lluny, urbanes o rurals, o sigui que si ens hi voleu només ens ho heu de demanar.
Res més, a reveure!!