Comissió de reutilització de llibres

Qui som?

Responsable: Patrícia
e-mail de contacte: patricia1472@gmail.com

Què fem?

Té per funció proveir l’escola del material i els llibres que s’utilitzaran durant el curs, així com vetllar pel bon funcionament del sistema de reutilització de llibres.

350-Llibres

Es continua portant a terme el projecte de reutilització de llibres que ja fa anys que funciona a l’escola.Aquesta actuació és molt valorada per tota la comunitat educativa tant per la reducció del cost econòmic com per l’educació en valors que comporta.

Un grup de pares s’encarrega de fer la comanda i els pagaments a l’editorial i també s’organitzen per a repartir els llibres corresponents a cada classe abans que comenci el curs. Aquest curs és el primer que no es rep cap assignació econòmica del Departament d’ Ensenyament per portar a terme aquest projecte.

Comissió de Llibres

Comissió de Festes

S’encarrega dels actes lúdics (caminada, bicicletada, sopar de fí de curs…) que ja són tradicionals.

Comissió Extraescolars

Ofereix una sèrie d’activitats (patinatge, bicitrial, poliesportiva, anglès,teatre, ordinografia…) així com l’escola matinera i de tarda.

Comissió Fem Escola Fem Comunitat

(AMPA-mestres) organitza tota una sèrie d’activitats i tallers dirigits a les famílies i mestres, per tal d’afavorir una millor relació entre els diversos orígens i cultures que formen la nostra escola, i aprofitar la riquesa que ens pot donar aquesta diversitat.

Comissió de Sanitat i Menjador

(AMPA-mestres) ens procura informació sanitària i programa alguna xerrada sobre temes que ens poden interessar. I ha de vetllar, conjuntament amb els mestres, pel bon funcionament del menjador del centre.

Comissió de Cultura

Promou activitats culturals adreçades a les famílies, tipus lectures, xerrades, sortides… i edita la revista Ah Mira!.

Comissió de Medi Ambient

(AMPA-mestres) fa activitats encaminades a sensibilitzar alumnes i famílies a adquirir pautes que permetin disminuir el consum d’aigua, energia i la generació de residus i promou conductes respectuoses amb l’entorn natural.

Comissió d’educació infantil

Vetllar per tal que l’adaptació dels infants i famílies que inicien el cicle infantil sigui el més còmode i agradable possible.
Establir un canal comunicatiu ampli entre famílies i escola.