Comissió de cultura

e-mail de contacte: ampaguillem@gmail.com

Què fem?

La biblioteca

Estem refent aquest apartat!

El decàleg perquè els infants estimin la lectura

images2

Engresquem-los a llegir en veu alta.

Encomanem-los l’hàbit de llegir, proposant i suggerint sense obligar ni exigir.

Intentem respectar els seus suggeriments.

Permetem que no acabin un llibre si la història no els agrada prou.

Deixem que es diverteixin llegint.

Potenciem la lectura compartida amb l’adult.

Aprofitem la lectura per fomentar la comunicació entre pares i fills.

Respectem el seu nivell de lectura sense fer comparacions.

Fem del cinema el nostre aliat.

No hi ha una única forma de llegir, com tampoc no hi ha una única manera de viure la lectura. Donem-los els intruments perquè siguin ells qui triïn, s’equivoquin i encertin.

MABIGUI és la mascota de la biblioteca

Recomanacions de llibres dels alumnes de l’escola. En aquest espai podreu trobar alguns dels llibres que més ens han agradat. Dels llibres que recomanem a la biblioteca en diem llibres xiclet,  doncs ens han agradat tant i tant, que no ens n’hem desenganxat fins acabar-los de llegir. Aquests llibres els trobareu a la biblioteca amb un gomet de color groc, per tal que els diferencieu de seguida quan aneu als prestatges.

viewImg
Lectures
Recomanacions
Un raconet de poesia!
Des de la comissió de cultura estem preparant una nova secció a la web de l’escola perquè grans i petits pugueu disfrutar de la poesia.
Pensem